Moje wierszowanie


Moje ,,wierszowanie''.


Moje wierszowanie
 19 lipca 2009    

                           Moje ,,wierszowanie'' ?

 

Żadne tam ciacho z kremem,

Żaden tani torcik,

Tu bakalii nie znajdziesz,

Szukasz niepotrzebnie.

 

To

chleba czerstwego kawał ,

więc jeśliś nie głodny,

więc, jeśliś syty w miarę –

mój wiersz nie dla ciebie.

 

Mało tu pobrzękadeł,

świecidełek żadnych -

czasem krople łez deszczem

suchą poją ziemię

i czarne słońce blask śle

duszom nieumarłych:

tu się początek z końcem

spotyka u siebie.

 

Tu z rzadka zapach róży,

Częściej życia zapach i barwy

zblakłe nadziei wczorajszych

mogą walnąć cię ostro

po oczach i łapach

i jeszcze nieżywego

uczynić umarłym.

 

Omijaj więc z daleka

uroczysko wraże

jeśli barw tęczy szukasz ,

miód chcesz spijać z kwiatów.

 

Jeśli piękno, to z piętnem

tutaj się ukaże

i smutkiem trwałym

odbije się w twarzy.

 

Mądrości wtedy szukać

będą w tobie

ci,

co nie mają odwagi

poszukać jej w sobie.

Ty  staniesz się sama sobie

żeglarzem, okretęm.

Pustką

nienasyceniem….

i piekła  odmętem,

w który wpadnie nadziei

każda ludzka iskra……..

więc po co ci to wszystko?

Na co ci to wszystko?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Prezes i wina...ale nie Tuska!